De filosofie van CRM is simpel: zet de klant op de eerste plaats.

Efficient van lead naar getekende offerte

Odoo afbeelding en tekstblok

Verkoop slimmer en sneller met Odoo CRM

Waarom kiezen ondernemers voor Odoo CRM0?
Met Odoo CRM kun je onmiddellijk en op een efficiënte manier contact maken met je klanten, sluit je meer deals en hou je beter zicht op de leads. Werk op een effectievere manier met prospects en werk samen binnen verschillende teams vanaf elk apparaat – desktop, tablet of smartphone.

Geavanceerde CRM en verkoopautomatisering

Odoo CRM- en verkoopautomatiseringspakket dat alle stadia van sales versnelt en stroomlijnt, van leadmanagement tot het binnenhalen van de deal.

Neem contact op

CRM of klantenrelatiebeheer is een bedrijfsstrategie voor uw hele organisatie.

Het is bedoeld om de opbrengsten en winstgevendheid te verhogen, de kosten te verlagen en de klantentrouw te verbeteren.

CRM software brengt alle informatie van de verschillende afdelingen van het bedrijf bij elkaar om van elke klant één up-to-date totaalbeeld te vormen. Hierdoor kunnen medewerkers die rechtstreeks contact hebben met de klant, bijvoorbeeld van de afdelingen sales, marketing en klantenservice, snel goed overwogen beslissingen nemen over allerlei zaken, van upselling en crossselling tot het verbeteren van de klantcommunicatie en het coördineren van verkoop- en marketingcampagnes. Bij een juiste implementatie, krijgt een bedrijf door CRM niet alleen inzicht in de kansen die er zijn om meer zaken te doen met zijn klanten; met CRM kan ook hun waarde worden gemeten.

Waarom is CRM nu zo belangrijkrijk voor uw organisatie?
CRM is nu belangrijker dan ooit voor bedrijven: het is een middel om nieuwe klanten te werven en bestaande klanten te behouden. In de concurrerende omgeving van vandaag de dag en met zo veel producten en diensten om uit te kiezen, is de klant kieskeurig en lijkt klantentrouw iets uit het verleden. Vanaf het moment dat een nieuw product of een nieuwe dienst op de markt wordt geïntroduceerd, duurt het slechts een paar maanden voordat het gemeengoed is geworden. Want u zou het misschien niet denken, maar niet alle klanten zijn ‘gelijk geschapen’. Sommigen besteden weinig, maar maken volop gebruik van de klantenservice. Met andere klanten doet u vaak zaken, ze kopen vaak nieuwe producten en diensten, mogelijk hebben ze een grote invloed op het koopgedrag van anderen in hun marktsegment. Met CRM geeft u prioriteit aan de verkoop- en marketinginspanningen die gericht zijn op deze groep. Hoe meer u weet over uw klanten, hoe beter inzicht u heeft in de wensen en behoeften en uw aanbod hierop kunt afstemmen.

Verkoop meer en efficiënter

Integratie met de CRM-app voor het beheer van de pijplijn, van begin tot einde.

Moderne User Interface

In een snelle en intuïtieve interface vindt iedere verkoper de info die hij of zij nodig heeft.

Mobiel

Kies voor de mobiele versie van Odoo om ook onderweg te blijven verkopen. Zelfs zonder internetverbinding blijft werken mogelijk.

Minder gegevensinvoer

Offertes versturen neemt slechts enkele muisklikken in beslag. Converteer offertes naar verkooporders en facturen in één en hetzelfde scherm.

Lever professionele offertes af

Geoptimaliseerde offertes met extra opties, extra producten en verleidelijke kortingen doen de verkoop stijgen.

Offerte Builder

In slechts enkele seconden maakt u een piekfijne offerte op. De ingestelde producten, prijslijsten en sjablonen helpen uw sales team efficiënter te werk te gaan.

Sjabloonofferte

Ontwerp vliegensvlug fraaie offertesjablonen en hergebruik ze, zo spaart u tijd uit.

Elektronische Handtekening

Verkopen gaat sneller met een elektronische handtekening: klanten lezen en tekenen uw offerte online.

Beheer bestellingen en contracten

Spaar heel wat tijd uit: pas verkooporders aan, verkoop productpakketten en verzend gedeeltelijke orders.

Verkooporders

Maak van een offerte een verkooporder in slechts één klik. Klanten kunnen dit ook zelf online doen met Odoo eSign. Spaar heel wat tijd uit: pas verkooporders aan, verkoop productpakketten en verzend gedeeltelijke orders.

Facturatie van verkooporders

Factureer per bestelde of geleverde hoeveelheden. Beheer de betalingsvoorwaarden per klant of per factuur. Vind openstaande facturen en volg ze op.

Tijd & Materiaal Contracten

Factureer alle producten of diensten op basis van tijd en materiaal.

Klantenportaal

Klanten krijgen online toegang tot hun offertes en bestelbonnen en checken in real time de status van hun bestelling.orders.

Contracten

Monitor iedere fase van een contract, zoals facturatie, hernieuwing en bijverkoop.

Odoo eSign

Gebruik Odoo eSign en krijg geheimhoudingsverklaringen, contracten en andere PDF-documenten in een wip getekend terug.